Płatności
Płatności za zakupiony węgiel można dokonać:
- przy odbiorze w kasie
- płatnością elektroniczną
Płatność przy odbiorze w kasie:
Płatności można dokonać w kasie głównej na terenie KWK Bobrek-Piekary przy ul. Konstytucji 76 w Bytomiu, w dniach pracy kopalni w godzinach: 07:00 – 14:00 - płatność gotówką lub za pomocą terminala płatniczego.
Płatność elektroniczna (płatność automatyczna) - forma płatności polegająca na automatycznym wypełnieniu formularza przelewu i prostej autoryzacji transakcji dokonanej przez Konsumenta:
- 1) płatność automatyczna - forma płatności polegająca na automatycznym wypełnieniu formularza przelewu i prostej autoryzacji transakcji dokonanej przez Konsumenta
- a) szybki przelew – dostępny jest dla: Alior Bank, Bank Pocztowy, BNP Paribas, BOŚ Bank, Credit Agricole, Getin Bank, ING, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, PEKAO SA, PKO BP, Santander
- b) BLIK
Obsługą Płatności Elektronicznych zajmuje się operator Autopay S.A.
Limity transakcyjne
Przed dokonaniem płatności należy w swoim banku ustawić odpowiednie limity transakcyjne dla wybranej metody płatności.
Co robić w sytuacji, gdy płatność elektroniczna nie powiodła się?
W momencie rozpoczęcia płatności elektronicznej operator płatności wysyła na adres mailowy link do płatności. W sytuacji, gdy zainicjowana płatność nie powiedzie się należy kliknąć w otrzymany link i ponowić płatność. Po kliknięciu linku możliwa jest zmiana metody płatności w ramach metod dostępnych dla Płatności Elektronicznej (płatność automatyczna, karta płatnicza).
Ponowienie płatności możliwe jest również z poziomu „Moje konto” w Internetowej Platformie Obsługi Sprzedaży Węglokoks Kraj S.A., zakładka „Historia zamówień”, pole Płatność Elektroniczna. Natomiast zmiana metody płatności w ramach Płatności Elektronicznej możliwa jest poprzez naciśnięcie pola „Zmień kanał płatności”.