Płatności

Płatności za zakupiony węgiel można dokonać:

- przy odbiorze w kasie

- płatnością elektroniczną

 Płatność przy odbiorze w kasie:

Płatności można dokonać w kasie głównej na terenie KWK Bobrek-Piekary przy ul. Konstytucji 76 w Bytomiu, w dniach pracy kopalni w godzinach: 07:00 – 14:00 - płatność gotówką lub za pomocą terminala płatniczego.

Płatność elektroniczna (płatność automatyczna) - forma płatności polegająca na automatycznym wypełnieniu formularza przelewu i prostej autoryzacji transakcji dokonanej przez Konsumenta:

  1. 1) płatność automatyczna - forma płatności polegająca na automatycznym wypełnieniu formularza przelewu i prostej autoryzacji transakcji dokonanej przez Konsumenta
    1. a) szybki przelew – dostępny jest dla: Alior Bank, Bank Pocztowy, BNP Paribas, BOŚ Bank, Credit Agricole, Getin Bank, ING, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, PEKAO SA, PKO BP, Santander
    2. b)  BLIK

Obsługą Płatności Elektronicznych zajmuje się operator Autopay S.A.

Limity transakcyjne

Przed dokonaniem płatności należy w swoim banku ustawić odpowiednie limity transakcyjne dla wybranej metody płatności.

Co robić w sytuacji, gdy płatność elektroniczna nie powiodła się?

W momencie rozpoczęcia płatności elektronicznej operator płatności wysyła na adres mailowy link do płatności. W sytuacji, gdy zainicjowana płatność nie powiedzie się należy kliknąć w otrzymany link i ponowić płatność. Po kliknięciu linku możliwa jest zmiana metody płatności w ramach metod dostępnych dla Płatności Elektronicznej (płatność automatyczna, karta płatnicza).

Ponowienie płatności możliwe jest również z poziomu „Moje konto” w Internetowej Platformie Obsługi Sprzedaży Węglokoks Kraj S.A., zakładka „Historia zamówień”, pole Płatność Elektroniczna. Natomiast zmiana metody płatności w ramach Płatności Elektronicznej możliwa jest poprzez naciśnięcie pola „Zmień kanał płatności”.